dr Joanna Ropka – Dyrektor Szkoły, nauczyciel matematyki, fizyki, informatyki
Pochodzę z Krakowa, studia magisterskie ukończyłam na Wydziale Fizyki i Techniki Jądrowej na AGH w specjalności fizyka komputerowa. Na ostatnim roku studiów wyjechałam na staż do CERNu, co zapoczątkowało mój 10-letni pobyt w Genewie. Na Uniwersytecie Genewskim zrobiłam doktorat z krystalografii (w Polsce odpowiednikiem jest fizyka ciała stałego), pracując z tzw. hydrogen storage materials. Były to badania struktur materiałów, które mogły być potencjalnymi zasobami paliwa do samochodów wodorowych.
Po powrocie do Polski w 2011 r. otworzyłam małe jednoodziałowe przedszkole w Słomnikach oraz pracowałam jako czyny nauczyciel fizyki i matematyki. Dało mi to ogromne doświadczenie wczesnego nauczania matematyki i przedmiotów ścisłych w czasie pracy z kilkulatkami. Uczestniczyłam także w szkoleniach i projektach dotyczących pracy z dzieckiem zdolnym („Małopolskie talenty”).
Przez 3 lata zajmowałam się propagowaniem wiedzy z zakresu nauk ścisłych w postaci intensywnych zajęć dodatkowych opierających się o przeprowadzenie eksperymentów w ramach projektu „Inżynier 4.0- Satelita PK Słomniki Flying Lab” wykonywanego z ramienia Politechniki Krakowskiej.
W międzyczasie, począwszy od liceum, wraz z moim pobytem zagranicznym, cały czas pomagałam uczniom (także studentom) w matematyce oraz innych przedmiotach ścisłych na indywidualnych lekcjach – pozwoliło mi to bardzo dokładnie poznać różne systemy nauczania, gdyż pracowałam z dziećmi uczącymi się w systemie polskim, francuskim, szwajcarskim, USA oraz GB. Różnice między tymi systemami zainteresowały mnie tak bardzo, że zaczęłam bliżej przyglądać się różnym podejściom do nauczania nie tylko w różnych krajach, ale w różnych systemach edukacyjnych (Montessori, walfdorskim, norweskim, itp.). Wiedzę, którą zdobyłam, wykorzystuję w codziennej pracy z uczniem, starając się pokazać wszystkim, że matematyka nie tylko nie jest trudna, ale że można się nią zachwycać.
mgr Katarzyna Zdechlik – Wicedyrektor Szkoły, nauczyciel języka angielskiego, Prezes Zarządu Fundacji Małopolski Innowacyjny Zespół Edukacyjny
Jestem absolwentką Uniwersytetu Middlesex w Londynie, z wykształcenia językoznawca.
Zawodowo, do tej pory, związana byłam ze szkołami językowymi jako lektor języka angielskiego (kursy dla dzieci i młodzieży, business English) i manager.
Przez wiele lat byłam pracownikiem korporacji.
Prywatnie – żona i mama dwójki dzieci.
W nauczaniu języka bardzo lubię obserwować cały proces edukacyjny u dzieci. Każde dziecko ma inny klucz, którym my, nauczyciele, musimy podążać, aby osiągnąć cel.
mgr Wiktoria Matusik – Manager Szkoły
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, gdzie ukończyłam studia uzupełniające magisterskie z pedagogiki specjalności społeczno-opiekuńczej. Posiadam również dyplom Małopolskiej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Józefa Dietla w Krakowie, gdzie specjalizowałam się w pedagogice opiekuńczo-socjalnej.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobywałam między innymi jako menadżer w krakowskich żłobkach. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci i wspólnie z mężem prowadzimy firmę. Moje hobby to weekendowe wycieczki po Polsce. Aktualnie kontynuuję edukację na studiach z zakresu rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz zespołem Aspergera. Staram się rozwijać swoje umiejętności i poszerzać swoją wiedzę, aby móc pomagać innym w jeszcze bardziej efektywny sposób.
mgr Dorota Gąsior – pracownik sekretariatu
Jestem absolwentka Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Ukończyłam studia na kierunku Zarządzanie i Marketing uzyskując tytuł inżyniera. Kontynuując studia na UR otrzymałam tytuł magistra na kierunku Zarządzanie. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas pracy w branży bankowo – ubezpieczeniowej, posiadam również kompetencje w pracy o charakterze sprzedażowo – windykacyjnym.
Prywatnie mama i żona. Poza życiem zawodowym interesuję się zdrowym stylem życia oraz literaturą.
mgr Paulina Solecka-Chmura – Nauczyciel wspomagający
Jestem absolwentką Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Ukończyłam studia magisterskie o specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując wiele lat w Irlandii z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Praca z dziećmi sprawia mi wielką satysfakcję. Głęboko wierzę, że ma ona charakter dwustronny, bo tak jak dorośli przekazują najmłodszym wiedzę o otaczającym świecie i wartościach, tak i dzieci uczą nas codziennie czegoś nowego. Uważam, że dziecku nie powinno się narzucać, ale proponować i zachęcać do podjęcia aktywności, stwarzać sytuacje wywołujące zaciekawienie i podtrzymywać zapał poznawczy dziecka. Prywatnie jestem mamą Antka i 2 kotów. pasjonuje mnie dobra książka i dobre kino, uwielbiam kontakt z naturą.
mgr Iwona Barczyk – Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, Oligofrenopedagog, Logopeda szkolny, Neurologopeda
– „Nauczanie Początkowe” – wydz. Pedagogiki i Psychologii UŚl. w Katowicach;
– „Kształcenie Zintegrowane z Logopedią Szkolną i Profilaktyką Pedagogiczną” – Studia podyplomowe, wydz. Pedagogiki i Psychologii UŚl. w Katowicach;
– „Sztuka w szkole – plastyka, muzyka” – Studia podyplomowe, Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Mysłowicach;
– „Oligofrenopedagogika” – Kurs kwalifikacyjny – Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji;
– „Neurologopedia” – Studia podyplomowe – Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, wydział zamiejscowy w Krakowie.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej:
• wspieram dziecko w stawianiu pierwszych kroków w nauce;
Oligofrenopedagog:
- rozpoznaję nieprawidłowości w rozwoju dziecka;
- dobieram indywidualne metody nauczania do jego potrzeb i możliwości;
Logopeda szkolny i neurologopeda:
- przez zabawę ćwiczę aparat mowy;
- eliminuję wady wymowy („l zamieniam w r” );
Neurologopedia pomaga mi podejmować nowe wyzwania, z którymi mierzę się w prowadzonym przeze mnie Gabinecie logopedyczno – pedagogicznym.
Tam spotykam się z tymi, którzy potrzebują większego wsparcia, co zapewniam w indywidualnej terapii;
Podczas wieloletniej praktyki w zawodzie, nauczyłam się:
- słuchać dzieci i ich rodziców,
- wsłuchiwać się w ich potrzeby i wychodzić im naprzeciw;
Uczyłam się, żeby uczyć, bo wiem, że nauka może być wspaniałą przygodą. I na taką przygodę zabieram każdego młodego człowieka, który trafia pod moje „skrzydła”.
Poczucie bezpieczeństwa i harmonijny rozwój stawiam na pierwszym miejscu, a uśmiech na twarzy dziecka, po każdym naszym spotkaniu, zawsze był, jest i będzie dla mnie największą nagrodą.
mgr Ewa Baran – Pedagog, Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta ręki dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika w zakresie rewalidacji z terapią pedagogiczną. Moje kwalifikacje i uprawnienia zawodowe to przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia nauczycielskie do pracy w przedszkolach , szkołach masowych i specjalnych, przedszkolach i szkołach integracyjnych.
Pragnąc rozwijać i poszerzać swoją wiedzę i pasję ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach Logopedia i Neurologopedia.
Swoje doświadczenie zdobywałam w szkołach podstawowych oraz w prywatnym gabinecie terapeutycznym.
Niektóre kursy i szkolenia, które ukończyłam:
- Wybrane elementy techniki Dennisona w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zorganizowane przez Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
- Doskonalenie metod pracy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych z dziećmi i młodzieżą z problemem uzależnień
- Seplenienie miedzy zębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego
- Mowa bezdźwięczna – diagnoza ,metody korekcji i terapia logopedyczna
- Funkcje prymarne i ich wpływ na wady zgryzu i wymowy
Moją pasją są także górskie wędrówki i przełęcze. Największe moje osiągnięcia to próba wejścia na Mont Blanc 4 809m n.p.m i przejazd przez Passo dello Stelvio 2 757m n.p.m
Motto: To co jest naszą słabością, może okazać się naszą największą siłą. I że właśnie osoba po której by się tego najmniej spodziewać, może odmienić bieg historii.. Sarah J.Maas
mgr Joanna Wieczorek – nauczyciel języka polskiego, wychowawca klasy 6 w roku szkolnym 2024/2025
Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego na specjalności komparatystycznej oraz studiów podyplomowych na różnych uczelniach w zakresie edukacji. W pracy wykorzystuje elementy oceniania kształtującego i myślografii. Na pierwszym miejscu stawia budowanie relacji z uczniem. Specjalizuje się w przygotowaniu uczniów do konkursów przedmiotowych. Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu projektów edukacyjnych.
mgr Iwona Piwowarczyk – logopeda, nauczyciel wspomagający, nauczyciel świetlicy
Jestem absolwentką Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, gdzie ukończyłam studia na Wydziale Zarządzania i Administracji o specjalizacji Politologia oraz na Wydziale Politologii i Nauk Społecznych z przygotowaniem pedagogicznym do pracy nauczycielskiej. Dodatkowo, uzyskałam wykształcenie z zakresu Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie, kończąc studia podyplomowe na kierunku Logopedia oraz Pedagogika Specjalna.
Kontynuując swój rozwój zawodowy, podjęłam studia podyplomowe na Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, specjalizując się w Edukacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz zespołem Aspergera.
Prywatnie jestem żoną i mamą dwójki dzieci. Wraz z mężem prowadzę działalność gospodarczą. Moje życiowe motto brzmi: „Jeśli nie możesz zrobić rzeczy wielkich, rób małe rzeczy w wielki sposób”. To motto odzwierciedla moje zaangażowanie w poszerzanie wiedzy poprzez liczne kursy z zakresu logopedii, terapii ręki oraz integracji sensorycznej.
Głównym celem mojej pracy jest wszechstronna pomoc i wsparcie w nauce oraz w rozwoju każdego ucznia, co realizuję z pasją i pełnym zaangażowaniem.
mgr Aleksandra Nawrocka – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, wychowawca klasy 1 w roku szkolnym 2024/2025
Jestem absolwentką Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie. W 2022 roku ukończyłam z wyróżnieniem jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. W trakcie studiów brałam udział w kursie animatora czasu wolnego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas licznych praktyk studenckich w przedszkolach i szkołach podstawowych. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję. Chciałabym, żeby uczniowie poprzez prowadzone przeze mnie zajęcia lepiej rozumieli otaczający ich świat. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Wyróżnia mnie cierpliwość, empatia i pozytywne nastawienie.
mgr Agnieszka Rup – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel wspomagający, wychowawca klasy 2 w roku szkolnym 2024/2025
Praca z dziećmi przynosi mi wielką satysfakcję oraz daje dużo pozytywnej energii. Zawsze chciałam uczyć dzieci, jest to praca moich marzeń. Wspieranie dzieci w odkrywaniu świata i wprowadzenie w pierwszy etap edukacji jest dla mnie przyjemnością. Wierzę, że każde dziecko ma unikalne zdolności i talenty, które powinny być rozwijane w sposób indywidualny i dostosowane do ich potrzeb rozwojowych. Lubię słuchać i obserwować, a także dostrzegać tok myślowy. Jestem pasjonatem nauczania i zawsze szukam nowych i innowacyjnych sposobów angażowania moich uczniów. Rozumiem znaczenie krytycznego myślenia i kreatywności w klasie. Zawsze staram się stworzyć środowisko uczenia się , które jest zarówno produktywne, zabawne i otwarte na innych.
W wolnych chwilach lubię aktywnie spędzać czas z rodziną ( rower, spacery, podróże) i czytać książki.
Ukończyłam:
– Małopolską Wyższą Szkołę im. Józefa Dietla – Edukacja Wczesnoszkolna z Wychowaniem Przedszkolnym
-Uniwersytet Ignatianum w Krakowie – Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną
-Uniwersytet Ignatianum w Krakowie- Wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacji dzieci i młodzieży z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami pokrewnymi
Posiadam liczne kursy i szkolenia takie jak:
Animator- Taniec w animacji
Animator zabaw dziecięcych
Animator czasu wolnego
Dziecko z niedosłuchem – formy pracy.
Aktywność dziecka jako podstawa jego rozwoju
Dzień z pomysłem
Podstawy plastyki sensorycznej
mgr Wioletta Szłapak – nauczyciel języka angielskiego, biologii, przyrody, geografii, chemii, wychowawca klasy 4 w roku szkolnym 2024/2025
Pasja do przyrody zaszczepiona od najmłodszych lat
Pochodzę z Podkarpacia, gdzie wychowałam się w dużym szacunku dla przyrody i zafascynowana jej pięknem. Rodzinne wakacje spędzałam w namiocie w Bieszczadach, gdzie narodziła się moja miłość do pieszych wędrówek i obserwacji otaczającego mnie świata. Te doświadczenia nauczyły mnie, że kluczem do poznawania świata jest zadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedzi.
Wykształcenie i doświadczenie
Swoją pasję do przyrody rozwinęłam na studiach magisterskich na Wydziale Biologii i Nauk o Ziemi, na kierunku Biologia, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Dodatkowo, ukończyłam Studium Medyczne w Łodzi na kierunku technik farmaceuta, co pozwoliło mi zgłębić fascynujący świat biochemii człowieka.
Moja ścieżka edukacyjna nie kończy się jednak na tym. W 2009 roku zdałam egzamin na tłumacza technicznego języka angielskiego, a od 2013 roku łączyłam tę pracę z byciem edukatorem przyrody w przedszkolach.
Moje szerokie zainteresowania wykraczają poza biologię i język angielski. Przez 2 lata pracowałam w międzynarodowej firmie na stanowisku analityka funkcjonalnego aplikacji, gdzie czerpałam satysfakcję z prowadzenia szkoleń użytkowników i pomagania im w rozwiązywaniu problemów.
Nauczyciel z pasją
Przekazywanie wiedzy i dzielenie się nią z innymi to moja największa pasja. Dlatego też zdecydowałam się na rozpoczęcie Podyplomowych Studiów Pedagogicznych oraz Podyplomowych Studiów z Nauczania Chemii i Geografii.
Oprócz pracy w Szkole Podstawowej, pracowałam również jako lektor w szkole językowej oraz jako edukator przyrodniczy w fundacjach związanych z edukacją domową, której założenia są mi bardzo bliskie.
Doświadczenie i umiejętności
- Nauczycielka przyrody w Szkole Podstawowej
- Lektor języka angielskiego
- Edukator przyrodniczy w fundacjach edukacyjnych
- Tłumacz techniczny języka angielskiego
- Analityk funkcjonalny aplikacji
- Technik farmaceuta
- Magister biologii
Moje atuty:
- Szeroka wiedza przyrodnicza
- Umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i zrozumiały
- Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
- Pasja do nauczania i dzielenia się wiedzą
- Otwartość na nowe wyzwania i ciągły rozwój
Moje motto:
„Dziecko odnajdując siebie w świecie musi zadawać pytania, a dorosły powinien pomóc znaleźć dziecku odpowiedź, przez studiowanie zjawisk, wykonywanie doświadczeń i obserwację.”
Prywatnie jestem mamą nastolatki, więc mam czarny pas z cierpliwości.
W wolnym czasie uwielbiam piesze wędrówki, poznawanie nowych miejsc, obserwację przyrody oraz poznawanie kultury odwiedzanych prze mnie miejsc poprzez próbowanie kuchni regionalnej. Chętnie czytam reportaże, oglądam filmy dokumentalne i uczestniczę w szkoleniach oraz kursach podnoszących moje kwalifikacje.
mgr Agnieszka Cieklińska – nauczyciel plastyki, techniki, informatyki, nauczyciel wspomagający, wychowawca klasy 7 i 8 w roku szkolnym 2024/2025
Jestem z wykształcenia pedagogiem, ukończyłam studia z pedagogiki rodziny i pedagogiki resocjalizacyjnej.
Po studiach wyjechałam na kilka lat do Stanów Zjednoczonych, gdzie brałam udział w kilkunastu szkoleniach i kursach z zakresu szycia, rękodzieła i plastyki.
Prowadzę własną firmę, zajmującą się szyciem zabawek i dekoracji do domu. Prowadzę także warsztaty szycia dla dzieci i dorosłych.
Ukończyłam także program edukacyjny przygotowujący do prowadzenia warsztatowych zajęć profilaktycznych z młodzieżą-PREWENTER.
Celem mojej pracy jest rozwijanie samodzielności i kreatywności dzieci.
Jestem cierpliwa, ambitna i kreatywna. Interesuję się historią II wojny światowej. Bardzo lubię kawę, Teatr Telewizji i filmy dokumentalne.
mgr Beata Bychawska – nauczyciel języka hiszpańskiego
Z wykształcenia jestem filolożką i dziennikarką, pochodzę z Krakowa i tu ukończyłam studia (Uniwersytet Jagielloński, Akademia Pedagogiczna), z zamiłowania bywałam podróżniczką i pisarką. Obecnie pracuję jako nauczycielka i edukatorka. Przez wiele lat podróżowałam po świecie, pracując m.in jako kierowniczka młodzieżowych obozów zagranicznych, rezydentka, instruktorka zajęć artystycznych i ruchowych, mama i nauczycielka własnych dzieci w edukacji domowej, obserwowałam z zaciekawieniem system Montessori za granicą i w Polsce. Lubię historię, kino, książki, latynoską muzykę, meksykańskie jedzenie, poznawanie innych języków, smaków, kolorów oraz tradycji.
mgr Svetlana Makarova-Dyrcz – nauczyciel muzyki, gry na pianinie
Jestem nauczycielką rytmiki, muzyki i gry na pianinie, z wieloletnim i wielokulturowym doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Samarze (Rosja). Doświadczenie zawodowe zdobywałam już jako studentka, podczas praktyk w szkołach państwowych i prywatnych, wykorzystujących różne metody, w tym waldorfską, Montessori i Carla Orffa. Praktyczne doświadczenie zdobywałam również w trakcie studiów w Niemczech, gdzie przez kilka lat uczyłam gry na pianinie. W tym czasie wypracowałam swój autorski program nauczania. W Polsce jestem od 15 lat, pracowałam tu w kilku krakowskich przedszkolach i prywatnej szkole artystycznej – tam również stworzyłam swój własny program autorski.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam nie tylko podczas pracy w zawodzie, ale także prowadząc zajęcia taneczne i rytmiczne w szkołach i domach kultury oraz wielokrotnie pełniąc funkcję wychowawcy kolonijnego. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie aktywne uczestnictwo, wspólne, kreatywne muzykowanie i wykorzystanie wiedzy i umiejętności teoretycznych w praktyce. W szkole Da Vinci lubię pracować, bo lubię pracę z dziećmi i mogę tu swobodnie wykorzystywać swoje doświadczenie.
mgr Dorota Kania – pedagog specjalny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, wychowawca klasy 3 w roku szkolnym 2024/2025
Jestem nauczycielem mianowanym z długoletnim stażem. Ukończyłam studia na Akademii Pedagogicznej w Krakowie – kierunek pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogikę oraz tyflopedagogikę. Uczestniczyłam w licznych warsztatach, szkoleniach, webinariach, wykładach i kursach doskonalących, w tym w terapii ręki I i II stopnia. Pracowałam jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel wychowawca w nauczaniu wczesnoszkolnym, pedagog specjalny oraz terapeuta indywidualny w ramach wczesnego wspomagania rozwoju i rewalidacji indywidualnej.
Jestem osoba otwartą, energiczną, niekonfliktową i uśmiechniętą. W swojej pracy zwracam ogromna uwagę na bezpieczeństwo dzieci oraz atmosferę w grupie. Staram się aby każdy dzień był dla nich radosny i ciekawy, pełen nowych sytuacji i różnorakiej aktywności.
dr Łukasz Nowacki – nauczyciel historii
mgr Katarzyna Kmita – pedagog
Jestem pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i rodziną. Ukończyłam studia magisterskie na kierunkach pedagogika społeczno- opiekuńcza oraz pedagogika resocjalizacyjna. Przez ponad dekadę działałam w ZHP jako instruktorka prowadząc drużyny oraz organizując wypoczynek letni i zimowy. Jestem trenerem pracy metodą treningu grupowego i posiadam duże doświadczenie w prowadzeniu zajęć i warsztatów profilaktycznych i rozwijających kompetencje społeczne.
Pracuję w ujęciu systemowym, opierając się na wiedzy i doświadczeniu w pracy z dzieckiem i rodziną zdobyte podczas pracy i wielu szkoleń w zakresie pomocy społecznej. Dodatkowo posiadam kwalifikacje mediatora, kierownika wycieczek, ratownika medycznego i animatora tańców i zabaw dla dzieci. Współpracuję z psychologami i superwizorami, by doskonalić metodykę pracy.
W rozwoju osobistym i zawodowym stawiam na edukację poprzez doświadczenie i rozumienie sytuacji, które nas dotykają i poruszają. Mam przekonanie, że spełnienie w życiu jest oparte na samoświadomości i umiejętności rozeznawania potrzeb swoich i innych osób.
Często w pracy z dziećmi korzystam ze spacerów, wycieczek, zajęć kulinarnych i zabaw grupowych. Są to także moje osobiste sposoby na relaks i spędzanie czasu z rodziną.
mgr Szymon Zdybał – nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawca klasy 5 w roku szkolnym 2024/2025
Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, trenerem personalnym, trenerem przygotowania fizycznego w sporcie, ratownikiem medycznym, trenerem przygotowania motorycznego, instruktorem sportu i turystyki rowerowej, trenerem MDP, strażakiem w OSP oraz finalistą Akademickich Mistrzostw Polski i Akademickich Mistrzostw Małopolski w badmintonie. Moja pasją są zespołowe gry sportowe, pływanie, siłownia oraz jazda na rowerze. W pracy z młodzieżą cenię sobie poczucie spełnienia, kreatywność i innowacyjność. Specjalizuję się w poprawie sprawności fizycznej dzieci oraz młodzieży. Prowadzę treningi indywidualne z zakresu treningu motorycznego oraz piłki nożnej.
Aleksander Pazdro – Instruktor Sportu
Instruktor sportu, trener piłki nożnej kl. II, instruktor lekkiej atletyki, trener przygotowania motorycznego dzieci i młodzieży, uczestnik Akademii Młodego Trenera, koordynator grup dziecięcych w szkółce piłkarskiej, działacz ponad 100 letniego klubu piłkarskiego, obecnie podnoszący swoje kwalifikacje trenerskie podczas stażu w Akademia Stal Rzeszów. W zawodowym kontakcie z najmłodszymi od 17 roku życia, działając w myśl zasady: nauka poprzez aktywną zabawę, skupiając się na rozwijaniu sportowej pasji wśród dzieci i młodzieży
mgr Jakub Miszczyk – nauczyciel wychowania fizycznego
Absolwent AWF w Krakowie, trener piłki nożnej i instruktor zajęć sportowo rekreacyjnych dla dzieci. Moją główną pasją jest zdrowy tryb życia i sport, w szczególności piłka nożna. W pracy i treningach z dziećmi stawiam na przyjazną atmosferę i wszechstronne rozwijanie ich sprawności fizycznej